dinsdag 17 juni 2008

Woensdag 7 mei Seaworld, aqauatica en shoppen

We worden vroeg wakker in ons luxe bedje. We horen dat we niet de eerste zijn, Robby zit al op de bank met zijn Nintendo DS. Na een uurtje zijn allebei de families wakker en gaan we ontbijten. Wij gaan vandaag opnieuw naar Seaworld de rest bekijken waar we vorige week niet aan toe gekomen zijn. Het is te hopen dat het minder druk is vandaag. Ik neem weer mijn primatour tablet in (voor Wild Artic ) en we gaan. In het park lopen meteen naar Artic toe en we zijn de eerste die de "helicopter"in gaan vandaag met nog 10 anderen. 3 jaar geleden kwam ik er groen van ellende uit vandaan en duurde de film uren naar mijn gevoel. Vandaag ben ik er helemaal klaar voor. Nou inderdaad ik werd niet ziek en vond het super. Ik moest ontzettend lachen en dochterlief schaamde zich dood.( tja puber he!)het duurde dit keer maar heel kort. Volgens de rest van de familie was het echt net zo lang als de vorige keer. We zijn daarna doorgelopen naar de dolfijnen show en die was ook heel mooi. Nog even langs de haaien en we waren klaar. Op naar Aquatica waar we lekker de hele dag zijn gebleven Tegen 5 uur werden we op een gegeven moment toch echt verzocht nu te vetrekken, het park ging dicht. Tot groot verdriet van de kids gingen we weer winkelen. We hadden voor leo en Rick nog wat kleding nodig en een zonnebril. We hadden ook nog geen koffertjes. (handbagage maat voor onze stedentrips). Weer met tassen vol zijn we naar de villa gereden. Rick en Debbie wilden nu echt geen winkel meer zien deze vakantie maar helaas morgen moeten ze nog heel even, we hebben nog geen zonnebril. Grote zuchten van af de achterbank! Tegen 10 uur kwamen we in de villa aan. Lekker nog wat gekletst en gedronken en naar bed want morgen gaan we naar Discovery.

Geen opmerkingen: